divendres, 22 de maig del 2009

EL FRARET MUT AL CNL DE TARRAGONA



Com ja sabeu, el Fraret Mut, és un personatge de la meva novel·la “L’aigua parlava”. El passat dilluns vaig tenir el plaer de compartir una estona molt agradable amb els alumnes de català del nivell C, del Consorci de Normalització Lingüística de Tarragona, que han llegit el meu llibre. M’ho vaig passar molt bé perquè em vaig sentir molt ben acollit.
Per un autor sempre és un privilegi poder parlar amb els seus lectors. Des d’aquí vull agrair al professor i amic Xavier Brotons per haver-me convidat, i a totes les alumnes -i els alumnes, en franca minori - per haver compartit aquesta estona amb mi.

4 comentaris:

la mestra ha dit...

I a la meva escola, vindràs algun dia?

Alexandre Moreno ha dit...

Deu de haver estat una experiència molt gratificant, et felicito, per tal experiència.

Apa, una abraçada.

Anònim ha dit...

I a mi no em vas avisar?
D'acord, d'acord.

Albertus Magnus

O. ha dit...

Sí, el Xavier és un gran amfitrió.