divendres, 25 de setembre del 2009

TELEFÒNICA, MÀFIA O SERVEI ?


Fa una setmana em vaig quedar sense Internet. Vaig trucar al 1004 i després d’esperar i desesperar vaig respondre a cops de tecla a una freda màquina que em va interrogar com un comissari sapastre; la veu metàl·lica i impersonal de la telefònica em va dir que havia de parlar amb un altre telèfon, aquest de pagament.
Per resumir molt: he hagut de parlar sis o set vegades amb diferents operadors sempre pagant i no he aclarit res de res. A part de perdre temps i diners.
Primer em van dir que per culpa del meu antivirus m’havia quedat sense connexió !! No era així, i després va ser culpa de línia, que van arreglar després de tornar a trucar i pagar. Quan la línea –que sempre havia funcionat bé- ja estava “arreglada”, aleshores va ser que tenia l’ordinador (hauria de dir l’orinador?) mal configurat. I paga que pagaràs, però tampoc era ben bé així. Atabalat, vaig anar a un tècnic de confiança de fora de la telefònica que em va confirmar –pagant- que el router estava mort, caput.
Els hi vaig haver d’explicar als de la telefònica que tenia el certificat de defunció del router i aleshores si, pagant una altra vegada, ja van saber dir-me que el tenia espatllat. Comprar-ne un de nou valia uns 80 € !! . “Ei!! un moment -vaig dir-, si no fa ni un any que el vam posar nou”. “A ver, a ver -va dir la veu anònima– tiene usted rasssson señor “Fansecs” està en garantia.” Per canviar l’aparell em van fer trucar –pagant- al número de la garantia on vaig saber que jo havia d’enviar -pagant el transpor- l’aparell a Paracuellos!! I al cap d’uns dies, desprès de fer-li l’autòpsia el tindria arreglat o nou a casa...
Finalment, n’he comprat un de nou, al tècnic de confiança, amb el convenciment de què les coses cares surten més barates. Per què, qui em pagarà a mi les hores i els diners de les trucades inútils a la telefònica? I desprès encara tenen la barra de fer una enquesta per valorar el tracte rebut per part dels operadors, en lloc de demanar per la qualitat del servei...
Tinc la sort que la Miraculosa m’ajuda a fer el manteniment del meu bloc, altrament no hi podria penjar ni aquest post.
Francesc Valls-Calçada

1 comentari:

Alexandre Moreno ha dit...

Doncs si. És una realitat.

Jo vaig contractar adsl amb telefónica, i al cap de 2 dies. El router no anava, si, dos dies, truco i em diuen que he de parlar amb una empresa que es deia Redcom o no sé què, i jo els hi dic "però jo us pago a vosaltre o a ells?", aquesta empresa, per més que hi vaig trucar, enviar mails, etc. Ningú em va ni contestar. Al final, el meu tècnic de confiança em va deixar un router. Fi del tema: ja no pago ni la línea a telefónica.

Movistar: contracto una tarifa, no m'informen de cost, però a la factura se'm cobra 15 euros. Faig reclamación, en va... Serveis d'internet, uns quants euros més. Els vaig trucar mil cops per donar-ho de baixa, aquest servei, faig reclamació, en va... 26 euros per 26 missatges d'imatge enviats a un número fix! (com es menja això?); reclamo, en va... M'arriba una factura de 100 euros per 300 minuts de consum de veu! Reclamo, en va... Com acabo: rescindeixo contracte amb ells, aviso tal i com diu la llei amb dos dies, retorno la factura de 100 euros, per entendre que la suma dels conceptes que et dic ho suma, i retorno factura rera factura... Patam, sóc un moroso más de telefónica d'espanya... Ara, que no em toquin molt els nassos, ni cartetes, perquè els puc denunciar per acoso; si, es cert, un cop ens expressem, diem que no estem d'acord en el pagament, etc. Ells no es poden dedicar a acosar, fins que es pagui.

Apa adéu!